В кризових умовах спричинених пандемією Covid_19 слід пам’ятати про можливість оформлення субсидій по сплаті житлово-комунальних послуг


Куди звертатись?

В управління соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи — за фактичним місцем проживання).


Який пакет документів формувати та подавати?

  1. Заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі.
  2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
  3. Довідки про доходи — у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. У разі зазначення неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру.
  4. Копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності).
  5. Договір найму (оренди) житла (у разі наявності).

У разі необхідності правової консультації ви можете звертатися до нас по телефону:

Тел.: 068-855-1171;

Тел.: 066-432-8433.

 

А якщо вам потрібна психологічна підтримка та консультація:

Тел.: 097-818-55-93.

 

* * * * *

Проєкт «Посилення захисту населення під час пандемії у м.Запоріжжі», що реалізується ГО «Центр реформ, демократії та права» за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження» в межах програми «Людяність і взаємодопомога»: гуманітарна ініціатива проти пандемії».