Тендер на закупівлю послуг щодо виїздного обслуговування (кейтерінгу) та послуги щодо забезпечення харчуванням під час проведення заходів за проектом ІФА zivik №КP-006/19 (UKR)

Громадська організація «Центр реформ, демократії та права» оголошує тендер на закупівлю послуг щодо виїздного обслуговування (кейтерінгу) та послуги щодо забезпечення харчуванням під час проведення заходів за проектом ІФА zivik №КP-006/19 (UKR) – „Програма по відновленню миру і діалогу для внутрішньо переміщених жінок „Голос жінки має силу 2019”.

Це тендерне завдання опубліковане для вибору Підрядника, який надасть повний комплекс послуг „під ключ” для забезпечення виїздного обслуговування (кейтерінгу) під час проведення двох дводенних семінарів — тренінгів в місті Запоріжжі. Заходи проводяться громадською організацією „ Центр реформ, демократії та права ” (надалі — „Замовник”) в рамках реалізації проекту „Програма з відновлення миру та діалогу серед внутрішньо переміщених жінок „Голос жінки має силу 2019””.

Цінова пропозиція.

Ціна пропозиції Учасника повинна включати в себе всі збори та витрати, які виникають і/або понесені підрядником — надавачем послуги в ході виконання своїх зобов’язань за договорами, які будуть укладені з переможцем тендеру, включаючі, але не обмежувачись доставкою, логістикою, складуванням, транспортом, переміщенням персоналу підрядника. Це не означає, що ціна пропозиції після завершення процедури тендеру буде ціною, яка буде вказана в договорі, який буде укладенний з переможцем.

Технічні якісні та кількісні характеристики, які мають бути забезпечені Підрядником:

  1. Забезпечити харчування учасників двох семінарів-тренінгів 16-17 квітня 2019 року та 25-26 квітня 2019 року. Кількість прийому їжі в день: 3 (кава-пауза (2), обід) на 25 осіб.
  2. Надати кваліфіковний персонал для обслуговування.
  3. Забезпечити високу якість приготування їжі, відповідно до санітарних вимог.
  4. Використовувати при приготуванні їжі якісні продукти, які мають сертифікти якості.
  5. Дотримуватись всіх санітарних норм і правил при транспортуванні, зберіганні, обробці продуктів харчування, посуду, правила техінки безпеки та охорони праці, а також інші вимоги чинного законодавства України.
  6. Своєчасно проводити подачу їжи.
  7. Подавати други страви, гарніри в гарячому вигляді.
  8. Негайно повідомляти Замовника про всі затримки і труднощі, що виникають в зв’язку з виконанням Договору.
  9. Повідомляти Замовника на його вимогу всі відомості про хід виконання Договору.
  10. Залучати для виконання Договору персонал, що має медичні книжки.

Пропозиції надсилати в письмову вигляді до 18:00 год. 12 квітня 2019 року (включно) на адресу: м.Запоріжжя, пр-т. Соборний , 109, офіс № 307 або електронну пошту: democratic_centre@ukr.net

Технічне завдання